NÁŠ TÝM:
ŠKOLA:

Klára
Čj,Př,Aj,Ch,Prv
K alternativnímu vzdělávání mě přivedly mé děti, které vzdělávám doma již šestým rokem. Pro domácí výuku jsem se rozhodla po zjištění šikany ve škole. Začala jsem s dětmi pracovat jinak, objevovat nové směry vzdělávání a nasbírala jsem zkušenosti z alternativních směrů. Mám ráda jazyky a přírodní vědy, psychologii a další humanitní obory. Již 12-tým rokem pracuji cestou rodinných konstelací a neustále se vzdělávám v oboru psychologie, osobního rozvoje a v pedagogice. Čas s dětmi je pro mě naplňující a vyživující. Baví mě s dětmi diskutovat na různá témata a pomáhat jim s rozvojem. Vždy jsme byli mezi ostatními dětmi tak trošku za exoty kvůli domácí výuce a proto bych ráda nabídla spolek Liška, kde se pokusíme vytvořit komunitu stejně smýšlejících dětí i rodičů, kde se budeme vzdělávat společně, bez stresu, pocitů méněcennosti, omezování a frustrací. Děti jsou pro mě dar, za který je třeba děkovat a tak k nim i přistupovat.

Dita
Vv,Aj,Pč,Z
Jsem kreativní člověk, věnuji se fotografii, grafice a práci s květinami. Založila jsem kreativní ateliér a o prázdninách pořádám dílničky pro děti. Před narozením dcery jsem hodně cestovala po světě. Mluvím plynule anglicky. Děti mám ráda pro jejich přirozenost a ideální svět, který nám ukazují a proto jsem se připojila k tomuto krásnému projektu "škola Liška". Přistupuji k dětem s respektem a empatií. Ráda bych v nich rozvíjela jejich kreativitu a samostatnost. Každé dítě se učí jinak, je jinak rychlé a má jiné potřeby, proto přistupuji k dětem individuálně, aby se cítily sebejistě a bezpečně. Přístup komunitní školy k výuce a dětem mě velice oslovil a moc se tam těším.

Jitka
M,F,Aj
Vystudovala jsem učitelství matematiky a hudební výchovy na Pedagogické fakultě UJEP v Ústí nad Labem a zároveň hru na příčnou flétnu na teplické konzervatoři. Po ukončení studia jsem několik let učila na základní škole s rozšířenou výukou hudební výchovy v Teplicích. Práci s dětmi jsem měla moc ráda, ale nevyhovoval mi systém českého školství jako frontální výuka velkých skupin, minimum prostoru pro individuální přístup k žákům a plnění osnov a plánů, které ne vždy dávaly smysl. Po několika letech jsem proto ze školství odešla a dalších několik let jsem cestovala a pracovala v zahraničí. Narození syna mě zase částečně vrátilo k učení. Způsob výuky, kdy mám dostatek prostoru pro své žáky, jejich talenty a potřeby, mě velmi baví. A to je také důvod, proč jsem přijala nabídku stát se průvodcem dětí ve škole Liška. Těším se, co nového naučím vaše děti a co nového naučí vaše děti mě :-)